0
Tvoj košík je momentálne prázdny

Všeobecné obchodné podmienky e-shopu

(znenie a účinnosť od 1.10.2024)

  1. Všeobecné ustanovenie

    1. Tieto Obchodné podmienky (ďalej len „Obchodné podmienky") sa vzťahujú na nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www.palahunt.sk „ďalej len „e-shop"). Nákup tovaru v zmysle predchádzajúcej vety môžu uskutočňovať fyzické aj právnické osoby s tým, že tieto Obchodné podmienky sa vzťahujú len na nákup tovaru zákazníkom, ktorý je spotrebiteľom podľa § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „kupujúci" alebo „zákazník") s čím zákazník súhlasí. Nákup tovaru vykonaný osobou, ktorá nie je spotrebiteľom sa spravuje príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník a príslušnými právnymi predpismi.

    2. Predávajúcim sa v týchto obchodných podmienkach rozumie spoločnosť:

      obchodné meno:PALA s.r.o.

      sídlo: Vranovská 1462/33, 091 01 Stropkov, Slovenská republika

      IČO: 43 879 896

      registrácia Obchodný register Okresného súdu Prešov, Oddiel: Sro, vložka č. 19448/P

      DIČ: 2022497213

      IČ DPH: SK2022497213

      Kontaktné údaje:

      adresa na doručovanie Poľovníctvo PAĽA, Košická 14622/32C, 080 01 Prešov, Slovenská republika

      e-mail: [email protected] 

      telefonický kontakt: +421 907 222 008

      (ďalej ako „obchodník").

    3. Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, Odbor výkonu dohľadu, e-mail: [email protected], telefonický kontakt: 051/772 15 97, web: https://www.soi.skhttps://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi.

    4. Reklamačným poriadkom sa rozumie dokument s názvom Reklamačný poriadok, ktorý vydal obchodník a s ktorého znením sa kupujúci oboznámil alebo mal možnosť sa oboznámiť (napr. aj na stránke Reklamačný poriadok).

    5. Iné pojmy a definície uvedené vtýchto Obchodných podmienkach budú mať význam, ktorý (i) je výslovne uvedený v týchto Obchodných podmienkach, a/alebo (ii) je výslovne uvedený v zákone č. 108/2024 o ochrane spotrebiteľa (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa").

    6. Pre vylúčenie akýchkoľvek povinností obchodník uvádza, že v zmysle § 14a zákona č. 190/2003 Z. z. o strelných zbraniach a strelive a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ Zákon o strelných zbraniach") sa nesmie uzatvárať zmluva na diaľku ktorej predmetom je nákup a predaj zbrane kategórie A, kategórie B, kategórie C alebo streliva do týchto zbraní, zbrane, ktorá bola znehodnotená zo zbrane kategórie A, kategórie B a kategórie C a zbrane kategórie D uvedenej v § 7 ods. 1 písm. a), d), i), k) alebo písm. n) Zákona o strelných zbraniach.

  2. Postup pri objednávaní

    1. Zákazník si môže cez e-shop objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je umiestnené tlačidlo "Pridať do košíka".

    2. Pri vytvorení objednávky ja zákazník povinný zadať svoje osobné údaje, ktoré budú použité pre účely vytvorenia objednávky a následné plnenie zmluvy. Počas vytvorenia objednávky je zákazník o. i. vyzvaný na poskytnutie svojich aktuálne platných kontaktných údajov, a to telefónneho čísla a e-mailovej adresy, pričom tieto kontaktné údaje budú obchodníkom použité výlučne na účely informovania zákazníka o stave vybavenia jeho objednávky (dostupnosti tovaru, pripravení objednávky na výdaj a pod.) Pokiaľ zákazník udelí vyslovený súhlas s informovaním o novinkách a zvýhodnených ponukách, môže obchodník registračné údaje použiť tiež na marketingovú aktivitu súvisiacu s jeho činnosťou.

    3. Vytvorenie objednávky nie je podmienené registráciou na e-shope, ktorá je dobrovoľná. Údaje zákazníka zadané pri registrácií budú po prihlásení automaticky doplnené pri ďalšej objednávke.

    4. Objednávka je vytvorená v okamihu kliknutia na tlačidlo určené k dokončeniu objednávky. Do tej doby môžete svoju objednávku v košíku ľubovoľne upravovať, vrátane spôsobu dopravy a platby.

    5. Následná zmena objednávky je možná len po vzájomnej dohode, poprípade za podmienok stanovených zákonom alebo týmito obchodnými podmienkami.

    6. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil a/alebo bol obchodníkom oboznámený (i) o hlavných vlastnostiach tovaru (ii) o jeho celkovej cene a ostatných nákladoch, a to nákladoch na dodanie, resp. dopravu, prípadne aj vynášku tovaru (celková cena a náklady ďalej len „cena"), ako aj o tom, že túto konkrétnu výšku ceny je povinný obchodníkovi uhradiť a že si zvolil vyhovujúci spôsob úhrady ceny z možností ponúkaných obchodníkom, (iii) o dodacích podmienkach, lehote, do ktorej sa obchodník zaväzuje dodať tovar, vrátane poskytnutia služby dodania, resp. dopravy, tovaru (ďalej len „sprievodné služby"), prípadne aj o podmienkach súvisiacich s dostupnosťou tovaru, ak sa na daný tovar vzťahuje akékoľvek obmedzenie spojené s jeho dostupnosťou, (iv) o platobných podmienkach, a (v) o všeobecných obchodných podmienkach a Reklamačnom poriadku obchodníka. Po vytvorení objednávky bude táto zaregistrovaná v systéme obchodníka, o čom bude zákazník informovaný e-mailovým oznámením o prijatí objednávky. Toto e-mailové oznámenie o prijatí objednávky nie je akceptovaním návrhu zákazníka na uzavretie kúpnej zmluvy. Zmluva je uzatvorená až v okamihu, kedy obchodník objednávku zákazníkovi potvrdí. Potvrdenie objednávky zákazník obdrží na zadanej e-mailovej adrese. Prílohou potvrdenia objednávky sú tiež tieto obchodné podmienky aReklamačný poriadok.

    7. Okrem objednania tovaru je možné určitý tovar nezáväzne zarezervovať, a to formou rezervačného formuláru. Nezáväzne rezervovať je možné len tovar, pri ktorom je uvedené tlačidlo „Nezáväzne rezervovať". Rezervovaný tovar možno následne zakúpiť a vyzdvihnúť v predajni obchodníka na adrese: Poľovníctvo PAĽA, Košická 14622/32C, 080 01 Prešov, Slovenská republika. Ak sa na predaj rezervovaného tovaru vzťahujú akékoľvek zákonné obmedzenia vyplývajúce napr. zo Zákona o strelných zbraniach či iných právnych predpisov, zákazník má právo na zakúpenie tovaru len po splnení zákonných požiadaviek a predložení zákonom požadovaných dokumentov.

  3. Platobné podmienky

    1. Všetky ceny tovarov sú uvedené vrátane DPH. V prípade objednávky s úhradou vopred môže zákazník vykonať úhradu priamou platbou na bankový účet Obchodníka. Ak bola zvolená forma úhrady dobierkou, cenu uvedenú v objednávke bude potrebné zaplatiť doručovateľovi pri preberaní tovaru dostatočne preukaznou formou.

  4. Dodacie podmienky a náklady na dodanie tovaru

    1. Obchodník sa zaväzuje dodať objednaný tovar zákazníkovi najneskôr do 3 pracovných dní od uhradenia ceny alebo od prijatia objednávky obchodníkom, ak je zvolená úhrada dobierkou.

    2. Úhradou sa rozumie moment pripísania ceny na účet obchodníka, na ktorý mala byť táto cena poukázaná. Ak vyššie uvedená doba dodania bude z technických dôvodov nesplniteľná, obchodník sa zaväzuje o tom bezodkladne informovať zákazníka a ak nedôjde k dohode obchodníka a zákazníka o dodaní tovaru v náhradnej lehote, o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, obchodník sa zaväzuje najneskôr do 14 dní od oznámenia nesplniteľnosti doby dodania zákazníkovi vrátiť cenu zaplatenú za tovar, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri platbe ceny objednávky, pokiaľ sa obchodník a zákazník nedohodnú inak.

    3. Obchodník sa zaväzuje dodať tovar zákazníkovi na adresu v Slovenskej republike, ktorú zákazník uvedie v objednávke ako miesto doručenia. Zákazník je o spôsobe a cene dodania ako aj o cene tovaru jasne informovaný aj počas vyhotovovania objednávky.

    4. Ak si zákazník vyberie ako spôsob dopravy osobný odber na adrese: Poľovníctvo PAĽA, Košická 14622/32C, 080 01 Prešov, Slovenská republika, bude tento možný len počas otváracích hodín predajne, ktoré sú nasledovné: v pracovných dňoch od 09:00 hod do 17:30 hod.

  5. Poučenie o práve zákazníka odstúpiť od zmluvy

    1. Zákazník, ktorý vo vzťahu k obchodníkovi vystupuje ako spotrebiteľ, má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní:

      1. odo dňa prevzatia tovaru, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar sa považuje za prevzatý zákazníkom okamihom, keď zákazník alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:

        1. tovary objednané zákazníkom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný;

        2. dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu;

        3. tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

    2. Zákazník môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorej predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

    3. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak zákazník najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodní. Pri pochybnosti o doručení  odstúpenia sa použije postup podľa §20 ods. 8 Zákona o ochrane spotrebiteľa. 

    4. Zákazník svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu, ako napríklad písomne na adrese sídla obchodník uvedenej vyššie, e-mailom na adrese [email protected] alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. Zákazník je na odstúpenie od zmluvy oprávnený použiťformulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto Obchodných podmienok. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša zákazník ako kupujúci.

    5. V prípade, že zákazník svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatní, vráti tovar obchodníkovi, a to osobne na adrese: Poľovníctvo PAĽA, Košická 14622/32C, 080 01 Prešov, Slovenská republika alebo iným spôsobom vopred dohodnutým obchodníkom, a to do 14 dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil, pričom lehota sa považuje za zachovanú, ak zákazník odošle tovar obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar musí byť zaslaný alebo odovzdaný obchodníkovi s dokladom o kúpe, s kompletným príslušenstvom, a dokumentáciou. Zákazník má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je to obvyklé, a teda odskúšať tovar tak, aby zistil vlastnosti a funkčnosť tovaru. Zákazník zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

    6. Pri odstúpení od zmluvy zákazník znáša náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi. Ak však dodaný tovar nemá vlastnosti, o ktoré zákazník prejavil záujem a ktoré sa zhodujú s popisom poskytnutým obchodníkom, náklady na jeho vrátenie a dodanie tovaru, ktorý zodpovedá zmluve, ako aj všetky zákazníkom účelne vynaložené náklady v súvislosti s tým znáša obchodník.

    7. Obchodník sa zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť zákazníkovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý zákazníkom pri platbe za tovar, pokiaľ sa zákazník s obchodníkom nedohodnú inak. Náklady na dopravu, dodanie a poštovné však obchodník zákazníkovi hradí len v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý je ponúkaný obchodníkom, bez ohľadu na to, aký spôsob doručenia si zvolil zákazník. Bez ohľadu na uvedené, cenu a ďalšie náklady nie je obchodník povinný zákazníkovi vrátiť skôr, ako mu je doručený tovar alebo ako mu zákazník preukáže, že mu zaslal tovar späť.

    8. V súlade s §19 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa nemôže zákazník odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

      1. poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby  a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy zákazník povinný zaplatiť cenu;

      2. dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

      3. dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií zákazníka alebo tovaru vyrobeného na mieru, dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze;

      4. dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený; 

      5. dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom; 

      6. dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť;

      7. vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u zákazníka, o ktorú zákazník výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u zákazníka a zákazník si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal; 

      8. dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený; 

      9. dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom;

      10. tovar zakúpený na verejnej dražbe;

      11. poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote;

      12. dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak

        1. dodávanie digitálneho obsahu začalo a

        2. zákazník udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol zákazníkovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b) Zákona o ochrane spotrebiteľa, ak je podľa zmluvy zákazník povinný zaplatiť cenu.

  6. Postupy uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov zákazníkov

    1. Zákazník si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri prevzatí. Má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom alebo na jeho obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je vždy povinný spísať so zamestnancom obchodníka a/alebo prepravnej spoločnosti, ktorá mu dodanie tovaru zabezpečila, protokol o škode/reklamácií a zásielku odmietnuť prevziať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite v lehote uvedenej v Reklamačnom poriadku po prevzatí zásielky a výrobok nepoužívať. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nemusia byť akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.

    2. V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup stanovený v Reklamačnom poriadku obchodníka a v prípade rozporu medzi týmito obchodnými podmienkami a Reklamačným poriadkom má v prípade reklamácií prednosť Reklamačný poriadok. Zákazník si môže právo na opravu vadného tovaru uplatniť na adrese: Poľovníctvo PAĽA, Košická 14622/32C, 080 01 Prešov, Slovenská republika. Pri uplatnení práva na opravu prinesie zákazník reklamovaný tovar, vrátane faktúry (prípadne inú formu daňového dokladu). Pri uplatnení iných práv vyplývajúcich zo zodpovednosti obchodníka za vady (t .j. práva na výmenu veci, práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy a práva na primeranú zľavu) prinesie zákazník reklamovaný tovar, vrátane faktúry (prípade inej formy daňového dokladu) na adresu: Poľovníctvo PAĽA, Košická 14622/32C, 080 01 Prešov, Slovenská republika. Zákazník a obchodník sa môžu dohodnúť i na inom spôsobe odovzdania tovaru.

    3. Obchodník nezodpovedá za vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (najmä chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie, v silnom magnetickom poli a pod.), zásahom do výrobku inou, ako oprávnenou osobou (autorizovaným servisom), alebo ktoré boli spôsobené živelnou pohromou alebo nesprávnym napájacím napätím. 

    4. V prípade, že medzi zákazníkom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa zákazník  domnieva, že obchodník porušil iné práva zákazníka, zákazník má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak obchodník alebo určená osoba oprávnená posudzovať vady na žiadosť zákazníka podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo informuje zákazníka  na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov. Ak obchodník alebo určená osoba oprávnená posudzovať vady na žiadosť zákazníka podľa prvej vety tohto bodu odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania zákazníkom, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s obchodníkom je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 ); zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

    5. Sťažnosti a podnety môže zákazník uplatniť osobne na adrese:Poľovníctvo PAĽA, Košická 14622/32C, 080 01 Prešov, Slovenská republika, e-mailom na adrese [email protected] alebo telefonický na telefónnom čísle: +421 907 222 008. Odpoveď mu bude odoslaná v závislosti od formy uplatnenej sťažnosti alebo podnetu do 30 dní od prijatia.

  7. Ochrana osobných údajov spotrebiteľa

    1. V súvislosti so zavedením novej legislatívy v oblasti ochrany osobných údajov - Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR") a implementáciou opatrení na zabezpečenie súladu spoločnosti Prevádzkovateľa s GDPR, ako aj so súvisiacimi príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov (napr. zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, vyhlášky Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky v platnom znení), všeobecnú informačnú povinnosť ohľadne ochrany osobných údajov nájdu zákazníci na stránke Informácie o spracúvaní osobných údajov.

  8. Záverečné ustanovenia

    1. Zákazník zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto Obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí. Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu Obchodných podmienok, ktorá nadobúda účinnosť dňom uverejnenia aktualizovaného znenia Obchodných podmienok na internetovej stránke www.palahunt.sk. V prípade uzavretej zmluvy o kúpe tovaru sa však táto zmluva riadi Obchodnými podmienkami platnými v čase, v ktorom bola uzavretá. Tieto Obchodné podmienky sú platné od 1.10.2024 a plne nahradzujú predchádzajúce Obchodné podmienky.

    2. Práva vznikajúce zákazníkovi z vadného plnenia a záručné podmienky sa riadia platnou právnou úpravou a platným Reklamačným poriadkom obchodníka, ktorý je dostupný na Reklamačný poriadok. V prípade rozporu medzi ustanoveniami týchto Obchodných podmienok a ustanoveniami Reklamačného poriadku, budú mať prednosť ustanovenia Reklamačného poriadku. V prípade rozporu medzi ustanoveniami týchto Obchodných podmienok a/alebo Reklamačného poriadku a záväznými (kogentnými) ustanoveniami Zákona o ochrane spotrebiteľa prípadne iných aplikovateľných právnych predpisov, budú mať prednosť takéto zákonné ustanovenia.